112. Creatief met kurk

“Scotty….”
Ik slaap, vrouwtje. 

“Scotty…”
Ze trapt er dus niet in. Wat kan ik verder nog verzinnen? Want ik weet het wel, als ze zo langgerekt en een beetje vragend Scotty zegt, met nadruk op elke lettergreep, dan komt er een preek. En daar heb ik nu even helemaal geen zin in. 

“Scotty, waarom heb je die onderzetter kapot gemaakt?”
Wat mankeert er aan die onderzetter dan? Hij is toch leuk zo, met die kartelranden?

112. kurk

Nee Scotty, je hebt ‘m gesloopt!
Gesloopt? Ik? Waarom krijg ik altijd meteen de schuld als er iets kapot is in huis? Omdat er toevallig wat kurksnippers op de grond liggen ga jij er vanuit dat ik die onderzetter kapot gemaakt heb.  Maar ik weet nergens van. Ik denk dat het baasje het heeft gedaan.

En waarom zitten er dan stukjes kurk in je borsthaar?
Echt? Nou zeg, dat is ook toevallig.

Ja Scotty, een beetje té toevallig, hè. Vind je zelf ook niet?
Nou nee hoor. Als er hier allemaal kurkstukjes op de grond liggen en jij zuigt de vloer niet, dan is het natuurlijk logisch dat het in mijn haar verstrikt raakt. 

“Ja… ja…”
En trouwens, ik lust niet eens kurk. Het is droog en taai en je krijgt het bijna niet doorgeslikt. 

“En hoe weet jij dat dan, wijsneus?”
Oh nee!

Ik ben er bij geloof ik…

112. schuldig

9 gedachten over “112. Creatief met kurk

  1. oh oh nou ben je toch mooi door de mand gevallen door al die kruimels van de onderzetter. Voortaan moet je toch beter opletten hoor Scotty. Het is nog vies ook, je kunt beter iets lekkerders van tafel jatten….knuffels van Morris

    Like

  2. dommie toch…. je moet je natuurlijk wel even uitschudden hé.. wij hebben langere vachtjes dus daar blijft het inhangen.. even goed uitschudden dan is al het bewijsmateriaal weg en kun jij gewoon je baasje de schuld geven zonder dat ze het door heeft!!!!!!
    Of je gaat naar de kapper en laat een puppylook aan meten… heeft 2 voordelen.. vacht is korter dus er blijft niets in hangen…. en… je bent weer super vertederend voor ze.. je komt tijdelijk weer met wat meer weg.. iets met puppy sentiment of zoiets is dat…
    Micky is het net kwijt nu.. die komt ook niet meer overal mee weg!!! hihihi heeft hij even pech dat hij geen langere vacht heeft dus ook geen puppylook meer kan creëren LEKKER PUH

    Like

Reacties zijn gesloten.